fredag 22 maj 2020

Pendeltåg


6 kommentarer:

  1. Märkligt hur just tåg verkar fånga mitt intresse. Roligast var när jag lade upp en bild tagen i Norsholm på en sida för tågnördar på ett Facebookforum "Gamla banvallar" när jag fotat ett tåg. Sedan i det inlägget lade just den lokföraren som också tydligen var medlem där upp en bild tagen med hans mobil i mitt inlägg där jag syns fota honom, ganska kul faktist.

    SvaraRadera
  2. Kul när något sådant händer. Tänk om man haft kamera när jag var anställd vid NVHJ mellan 1955 till 1960 med alla ånglok och rälsbussar. Några bilder finns i en kartong på Fårbetes vägen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt förslag är att du letar upp dem och visar dom, det är många som skulle tycke det var väldigt intressant. Bilder är till för att visas vet du :-) :-) ;-)

      Radera